Voor alle ongepersonaliseerd artikelen die je bij Het Uilennestje koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Voldoet het product niet aan deze verwachtingen, ben je ontevreden of wil je een product aan ons retourneren? Neem dan alsjeblieft contact met ons op.
Let op: gepersonaliseerd drukwerk kan niet retour gestuurd worden! Bekijk voor meer informatie onze pagina over het 'herroepingsrecht'.


Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over onze dienstverlening of heb je een klacht, dan vragen we dit binnen 14 dagen aan ons kenbaar te maken. Dat kan per mail, info@hetuilennestje.nl.

 

Eigen verantwoordelijkheid

Een aantal zaken zijn echter je eigen verantwoordelijkheid. Daarmee bedoelen we de kwaliteit van de eventuele foto of beeldmateriaal dat je zelf hebt geupload, de juistheid van het adres van de bestelling en de teksten die je zelf op de kaartjes hebt aangebracht, of bent vergeten aan te passen. Voor deze onderdelen is Het Uilennestje niet verantwoordelijk.

 

Verzending en klachten over verzending

Meer informatie over verzending en klachten over verzending vind je op onze pagina over bezorging.

 

Veilig betalen

Op onze pagina over de betaalmogelijkheden vind je alle informatie over de verschillende vormen van betalen. Voor de afhandeling van de verschillende betalingen maakt Het Uilennestje gebruik van de diensten van Mollie - een gerenommeerde en grote aanbieder van online betalingsdiensten. Je betaalt bij ons niet extra voor de betaling die je doet. Je rekent dus uitsluitend uw eigen bestelling af.

 

Tips, advies en vragen

Heb je tips voor ons, advies voor de verbetering van onze dienstverlening of andere vragen, dan horen wij die graag. We staan open voor suggesties en aanbevelingen. Stuur een mail naar ons toe.